יום שבת, 20 באוגוסט 2011

פרקטים ראשון לציון והסביבה - יורם פרקט

על פרקטים ראשון לציון והסביבה -  מאת יורם פרקט

טל: 050-9911998

פרקטים ראשון לציון והמרכז - יורם פרקט 050-9911998



על פרקטים ראשון לציון.   תשמעו, ראשון לציון היא כיום העיר הרביעית בגודלה בישראל.

לא ניתן להתייחס לערים מרכזיות בישראל מבלי לקחת בחשבון את ראשון לציון. לא עוד תל אביב, חיפה וירושלים בלבד, ראשון לציון בהחלט על מפת הארץ. 

ראשון לציון היא אחת הערים המרכזיות בארץ וככזו -  ראשון לציון מובילה את גם בפרקטים וריצוף עץ בארץ למרות שענף הפרקטים סוחף ישובים רבים בישראל ומגיע לכל בית ולכל דירה, ניתן בביטחון לומר כי יש הרבה פרקטים בראשון לציון יחסית לאוכלוסיה. 

ראשון לציון קרובה מאד לתל אביב במרכז ולמעשה נמצאת בקצה הדרומי של אזור גוש דן לרוב כוללים גם את ראשון לציון בערי גוש דן.

ריכוז בתי עסק העוסקים כיום בפרקטים בראשון לציון הוא גבוה מאד בכל יחס לערים האחרות וכמו שיש לראשון לציון השפעה על ישובי הסביבה כך גם לפרקטים בראשון לציון השפעה גוש דן כולו.  ראשון לציון ספקית פרקטים גדולה לאזור המרכז ולכל הארץ

ראשון לציון גובלת בנס ציונה בדרום, ובערים חולון ובת ים מצפון.  ניתן לומר שהעיר ראשון לציון משרתת  בכל תחומי החיים כמו גם בפרקטים לא רק את ציבור ראשון לציון אלא גם את תושבי נס ציונה, רחובות, חולון ובת ים ואפילו תושבי אזורים סמוכים אחרים שבהם פרקטים נדרשים. 

העיר ראשון לציון נחלקת למספר אזורים מרכזיים, מזרח העיר, מרכז העיר ומערב העיר, אולם מבחינת אזורי המסחר בראשון לציון הרי ריכוז בתי העסק, בעלי המקצוע שעוסקים בפרקטים וחנויות הפרקטים בראשון לציון נחלקים בין הפרקטים באזור התעשיה החדש בראשון לציון, כמו גם פרקטים באזור התעשיה הישן שהולך ומתפתח יותר ויותר וחלק לא מבוטל גם פרקטים במרכז ובמזרח העיר ראשון לציון. 

ראשון לציון מובילה בפרקטים וריצפות עץ מכל הסוגים אשר חדרו ללב הצרכן הישראלי שאוהב מאד את רצפות הפרקטים הן לצרכי דיור ביתי והן לצרכים עסקיים. 

פרקטים הם כבר ריצוף מועדף בחנויות, במשרדים, בעסקים ובמסחר כמו גם בבתים פרטיים, בוילות, קוטג'ים ובדירות רגילות.

כל מי שקונה דירה, בונה בית או משפץ דירה קיימת ישנה יותר, שוקל לפחות, לעשות רצפת פרקטים ולא רחוק היום שפרקטים יהיו סוג ריצוף עיקרי בארץ. 

ראשון לציון -  העיר הותיקה שיש בה שילוב של ישן עם חדש, עיר בתנופה עצומה, מחדשת ומתחדשת גם בפרקטים ומביאה את החידושים האופנתיים האחרונים מכל העולם בתחום הפרקטים בראשון לציון כמו גם חידושים בפרקטים לתושבי גוש דן והמרכז כולו. 

שם העיר ראשון לציון לקוח מספר ישעיהו "ראשון לציון הנה הינם ולירושלים מבשר אתן".

שם ראשון לציון מופיע בתנ"ך פעם אחת והוא בא לסמל הראשוניות במעשה התיישבות בארץ, והנה גם כיום ראשון לציון ממשיכה את המסורת ומביאה לידי ביטוי את ראשוניותה בתרומה של ראשון לציון להחדרת רצפות הפרקטים לכל בית וכל דירה בישראל. 

מאת:  יורם פרקט מכירה והתקנה 
ביקור בית ויעוץ חינם
אולם תצוגה לכל סוגי הפרקטים אהוד קינמון 29 אזור תעשייה בת-ים מול טיב טעם

מראשוני העוסקים בפרקטים בישראל, תושב ראשון לציון 

מעניק שירות פרקטים עד הבית או העסק חינם וללא כל התחייבות 

טל: 050-9911998


יורם פרקט







© כל הזכויות שמורות ליורם פרקט מכירה והתקנה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.